5 X Workouts voor betere seks

Trainingen zorgen er niet alleen maar voor dat je een strakker lichaam krijgt, het zorgt ook nog eens voor betere seks! Dus wanneer het even wat minder spannend is tussen de lakens kun je eens één (of alle) van deze oefeningen uitproberen tijdens je volgende sportmoment want deze oefeningen zouden zorgen voor een intenser orgasme.

betere-seks

Lage leuning

Leun oefeningen zorgen voor flexibiliteit en hierdoor zorg je ervoor dat hij jouw G-spot in bijna elke positie makkelijker kan vinden.

De workout:
Sta met je voeten gespreid op de grond. Buig langzaam omlaag en houd je handen in elkaar voor je borst. Til je gewicht over naar je rechter been terwijl je je heupen naar achter duwt en je je rechter knie buigt. Je rechter voet moet plat op de grond blijven (A). Wissel nu, zonder pauze te nemen, om door eerst weer rechtop te gaan staan en vervolgens met de linker kant hetzelfde te doen (B). Herhaal dit zo’n 10 tot 20 keer voor elke kant.

betere-seks

Staande heup stoot

De naam zegt het eigenlijk al, sterkere stoten; betere orgasmes.

De workout:
Stap met één voet naar voren zodat je voeten een beetje uit elkaar staan. Houd je tenen naar voren gericht en houd je knieën een klein beetje gebogen (A).  
(A). Duw je bekken naar voren tot je een een zeer milde stretch in je heupen hebt. Hoewel dit misschien lijkt alsof er niets gebeurt, zorg er voor dat je niet overdrijft. De heupbuigspieren zijn op zo’n manier in de benen bevestigd dat het weinig moeite kost om ze aan te trekken (B). Houd deze positie vast voor ongeveer 30 seconden en wissel dan van been. Herhaal dit zo’n 20-30 keer.

betere-seks

Scharnier

Door te leren hoe je je rug op de juiste manier buigt maak je het voor hem een stuk makkelijker om jouw clitoris te stimuleren.

De workout:
Kniel op de vloer met je armen langs je lichaam. Weersta de verleiding om achterover op je hakken te gaan zitten. Je rug moet helemaal recht zijn en je knieën zo’n 90 graden gebogen (A). Houd je hoofd en rugwervel in één lijn terwijl je lichtjes achterover buigt (B). Houd dit voor zo’n 3 seconden vast en ga dan weer terug in de startpositie. Ga niet op je hakken zitten! Doe dit zo’n 5 tot 10 keer.

betere-seks

De brug

Door je heupen te buigen train je je bekkenbodemspieren voor een nog groter orgasme.

De workout:
Ga op de vloer liggen met je armen naast je lichaam, je knieën gebogen en je hakken op de vloer (A). Til je heupen van de vloer totdat je knieën, heupen en schouders één rechte lijn vormen (B). Doe dit zo’n 20 keer.

betere-seks

Onderrug workout 

Je onderrug spieren zitten vol gevoelige zenuwuiteinden die jouw pleziertje serieus kunnen verhogen als je ze traint.

De workout:
Ga plat op je rug liggen met je benen gebogen, je voeten op de grond en je armen langs je lichaam (A). Til je knieën naar je toe en houd je benen vast net onder je knieën. Til langzaam beide knieën naar je toe, zo ver als je maar kunt en houd tijdens deze workout je rug plat op de vloer (B). Hou deze positie zo’n 2 tot 3 seconden vast en laat je benen dan langzaam zakken. Herhaal deze oefening zo’n 10 keer.

Bron: Womenshealthmag

Geen zin in zo’n intensieve workout? Deze yoga houdingen zorgen ook voor betere seks!

Reageren

Your email address will not be published.

Lees vorig bericht:
Dé herfsttrend: Faux fur

Ja, we zijn er gek op en kunnen er dit seizoen met geen mogelijkheid omheen: De echte herfsttrend faux fur! Pluizig, zacht...

Sluiten