Fashion Blogger of the Month: Stephanie

Afgelopen maand deden Whitney, Stephanie en Irene mee aan onze Blogger Battle. Elke week kregen zij een thema mee waarop zij een bepaalde look moesten creëren en jullie konden stemmen op je favoriet. De winnaar van deze maand is Stephanie! Zij kreeg de meeste stemmen en mag zich nu Fashion Blogger of the Month noemen. Daarnaast zal haar blog de hele maand een speciaal plekje krijgen op de site waardoor je dus op Follow Fashion dagelijks inspiratie kunt op doen via Stephanies blog. We interviewden Stephanie over haar leven als Fashion Blogger.

Stephanie is 19 en blogt nu bijna een jaar. Ze omschrijft haar stijl als vrouwelijk met een stoer randje. “Hier bedoel ik mee dat ik vrouwelijke kleding draag (wel comfortabele kleding!), maar het soms ook combineer met iets stoers. Bijvoorbeeld een stoer jasje of een paar stoere schoenen.”
Favoriete winkels / webshops

Stephanie koopt haar kleding voornamelijk bij Zara, H&M en Forever21. Maar haar favoriet is toch wel Topshop! “Ik vind het jammer dat we deze winkel niet in Nederland hebben, maar gelukkig bestaat online shoppen :-) Voor de rest winkel ik online ook graag bij Nelly.com.”

Hoe vond je het om mee te doen aan de Blogger Battle?

“Erg leuk! Doordat we wekelijks een ander thema kregen, moest ik iets anders laten zien dan de outfits die ik dagelijks blog. De thema’s waren leuk verzonnen en je kon er een eigen draai aangeven, zodat het toch nog een beetje jou stijl bleef. Ik zou zo weer mee doen!”

 

Hoeveel geef je gemiddeld per maand uit aan fashion?

“Ik hou het niet echt bij, maar ik denk zo’n 250 euro. Soms wat minder, heel soms wat meer als ik voor een bepaald item heb gespaard,” aldus de fashionista.

Volg Stephanie op Satisfashion.org en vanaf nu ook op haar Follow Fashion blog.

Lijkt het jou ook leuk om mee te doen aan onze Blogger Battle en zo meer bekendheid voor je blog te krijgen? Mail je motivatie + bloglink naar blog@followfashion.nl. Volgende week zal de nieuwe Blogger Battle starten met onze gastbloggers voor de maand december.

Reageren

Your email address will not be published.

Lees vorig bericht:
Coca Cola lanceert kledinglijn

Na vorig jaar uitgeroepen te zijn als meest waardevolle merk van de wereld, slaat Coca Cola een nieuwe weg in....

Sluiten