Fitjournaal: Workouts en eetdagboek

Vakantie vieren is top! Lekker relaxen op het strand, nippen aan een cocktail en elke avond gezellig uiteten of knus barbecueën. Toch krijgen Marlou en ik op den duur de kriebels en zin in om iets actiefs te doen. Daarom staan er in het Fitjournaal van deze week allerlei leuke workouts. Doe je mee? Lekker ontspannen vanuit je hangmat de workout video’s bekijken is natuurlijk ook helemaal prima!

In het Fitjournaal van deze week: Smoothie Bootie Challenge, sport- en eetdagboek van Ana, fitgirl favourites & workout like an Angel.

Fitjournaal # week 32

Afgelopen week stonden deze inspirerende blogs over een healthy lifestyle op Followfitgirls.com

Smoothie Bootie Challenge I: Buikspieren

fitjournaal workout buikspieren
Yay, de Smoothie Bootie Challenge, dé challenge om je billen, benen en buik te trainen, is weer van start! De eerste video is een buikspieren workout en zoals in elke video legt Marlou alle oefeningen weer heel duidelijk uit. Let’s go!

Vegan eet- en sportdagboek van Ana

fitjournaal eetdagboek
Vind jij het ook altijd zo leuk om lekker ongegeneerd in het eet- en sportdagboek van anderen te kijken? Ik zeker weten van yes! In het dagboek van Ana deelt ze niet alleen haar sportroutine, ze geeft je ook een ‘blik’ in haar veganistische keuken. Super interessant!

Victoria’s Secret workout

fitjournaal victoria secret
Ben jij ook benieuwd hoe de modellen van Victoria’s Secret trainen? Want ook voor alle Angels geldt: zo’n fantastisch lijf komt ze echt niet aanwaaien en ze trainen er heel hard voor. Laat je inspireren en workout like an Angel!

Fitgirl favourites

fitjournaal skechersWat je krijgt als je (bijna) alle Followfitgirls bij elkaar zet voor een Fitgirl meeting? Eén gezellige bende en eindeloos gekakel over workouts, lekkere en gezonde recepten en natuurlijk over de laatste trends op het gebied van sportfashion en over onze all time fitgirl favourites: sneakers. Neem voor sportkleding ook eens een kijkje op Sportkleding.com

Smoothie Bootie Challenge II: Billen & Benen

smoothie bootie challenge
Na je buikspieren is het nu tijd om je billen en benen aan het werk te zetten. Wist je trouwens dat Marlou ook een hele leuke Challenge Guide gemaakt heeft? Dit is een super handige handleiding bij de challenge met alle worktouts, gezonde smoothie recepten, extra tips en nog véél meer. Hieronder nog een extra workout die ze deze week maakte voor Followfitgirls. Perfect om je bovenbenen te trainen in 20 minuten.

Tot volgende week!

Al deze workouts vragen natuurlijk wel om een lekkere post workout snack: 5 x de lekkerste taart recepten zonder oven.

Reageren

Your email address will not be published.

Lees vorig bericht:
Avondeten met weinig calorieën

Over de zomer en die perfecte bikini body hebben we het inmiddels al regelmatig gehad en vorige week deelde ik...

Sluiten