Ray-Ban viert 75e verjaardag

Ray-Ban bestaat 75 jaar! Ze organiseren geen groot feest met rode loper en talloze celebrities maar hebben gekozen voor een nieuwe capsule collectie. De hele campagne eromheen staat in het teken van de rijke historie van het merk want Ray-Ban is, terecht, trots op hun merk.

De Ray-Ban Aviator zonnebril speelt de hoofdrol in de campagne die afstamt uit 1937, de allereerste pilotenbril die het merk lanceerde. De collectie luistert naar de naam ‘Ambermatic’ en heeft maar liefst vier verscheidene aviators met photochromic gele lenzen. Deze glazen zorgen voor verduistering die zich afstemt op het type licht en temperatuur in de omgeving waar je op dat moment bent.

Vanaf juni kan je deze Ray-Ban juweeltjes kopen voor ongeveer € 170,00

Reageren

Your email address will not be published.

Lees vorig bericht:
kim feenstra supertrash
Ophef over te bruine Kim Feenstra

Herinner je je nog de Supertrash-campagne van Kim Feenstra die we je laatst lieten zien? Over deze foto is enige...

Sluiten